Doprava a platba

Objednané zboží je připraveno k odeslání zpravidla druhý pracovní den od obdržení objednávky.

Způsob dopravy
Doplňky jsou zasílány službou PPL na dobírku.

V případě nábytku můžeme zajistit službu profesionální stěhovací služby, či pokud to charakter dovoluje, zaslat na paletě službou PPL sprint. 

Způsob platby 
Doplňky dobírkou při doručení službou PPL.  Nábytek  platbou předem převodem na účet u KB 762 640 231/ 0100.

Pro zákazníky ze Slovenské Republiky je dobírková částka přepočítána na EUR při předání zásilky - společnost PPL přepočítá tuto částku dle aktuálního kurzu ČSOB, proto se může konečná částka za zboží mírně lišit od přepočtu ceny v kalkulaci objednávky. 

Informace o aktuálním kurzu najdete na www.ppl.cz.

Česká republika-Dobírka-Doručení PPL 150Kč

Slovenská republika - Dobírka – Doručení PPL 320Kč

Doprava nábytku po ČR a SR - Dobírka - Doručení TopTrans 1.200 Kč - 1ks palety

V ČR  bude zásilka doručena do druhého pracovního dne od vyexpedování . O odeslání zboží budete informováni e-mailem, na který zašleme podací číslo zásilky. Pohyb zásilky je možno sledovat na www.ppl.cz. Na Slovensko je dodací doba zpravidla do 48 hodin.

Cena dopravy nábytku je vždy vypočtena individuálně dle velikosti a váhy. Prosím kontaktujte nás na telefonním čísle 387 201 248 nebo na info@lanatura.cz

Převzetí zboží od přepravce
Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.  Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace! 

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání. Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit. 

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud by bylo zboží poškozené, dejte nám o tom co nejdříve vědět (telefonicky na +420 387 015 829 nebo e-mailem info@lanatura.cz) Zašlete nám fotografie poškozeného zboží na kterých musí být i nafoceno jeho balení na info@lanatura.cz a zároveň zašlete zboží doporučeně na adresu:

La natura
U Sirkárny 658
České Budějovice
37004

nebo ho přineste osobně na prodejnu na výše uvedené adrese.

Do balíčku prosím přiložte kopii daňového dokladu a důvod reklamace. Jakmile se nám zboží vrátí, dáme vám ihned vědět a zašleme doklad o přijetí reklamace. Všechny reklamace vyřizujeme ve spolupráci s dodavatelem.

Zboží nevyměňujeme, pouze vracíme peníze. Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 pracovních dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji – 99 % reklamací vyřídíme do 10 pracovních dnů od přijetí zboží.

Doporučení La natura
Vzhledem k charakteru nabízeného zboží (křehký porcelán, keramika, sklo apod) doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u zásilky která vykazuje známky poškození zkontrolujete!


Uvedeno v magazínech